Naar jaarlijkse gewoonte worden de DF-leden Herentals uitgenodigd door Jan en Jeannine Berghmans-Beutels om de mooie muziek te beluisteren vanuit hun stadstuin.
Stadsbeiaardier Koen Van Assche bespeelt zelf de beiaard, we zien dit via live-stream. Na het concert komt Koen Van Assche de gastvrouw en gastheer en de aanwezigen begroeten. Hij is intussen 40 jaar stadsbeiaardier in Herentals.