Het is te nat, te koud, te droog, te warm...
Een klimaatcoach gidst ons aan de hand van een presentatie met vooral foto’s door de weersverschijnselen. In kleine groepen vertellen we elkaar eerst wat we daarbij voelen.
De coach verklaart daarna waarom we nu zoveel meer overstromingen, hittegolven, bosbranden moeten ondergaan in vergelijking met onze jeugdjaren. Hoe reageren we op deze uitleg? Met foto’s toont de klimaatcoach wat wij, wat de bedrijven en overheden al doen tegen de klimaatcrisis. In kleine groepen bekijken we samen wat elk van ons aanspreekt uit deze voorbeelden? Wat zouden we zelf willen doen?
Lezing en workshop in samenwerking met "Grootouders voor het klimaat"